Suoraan sisältöön

Vimana pyytää toimittajia tekniseen vuoropuheluun asianhallintajärjestelmän hankinnasta

Vimana pyytää toimittajia kahdenkeskiseen tekniseen vuoropuhelun maakuntien asianhallintajärjestelmän hankintaan liittyen. Tapaamiset järjestetään toukokuun alkupuolella. Teknisen vuoropuhelun tarkoituksena on kerätä tietoa markkinoilla olevista tuote- ja palvelutoimittajista ja heidän ratkaisuistaan. Tekninen vuoropuhelu käydään suomen kielellä.

Vuoropuhelun aikana toivotaan vastauksia seuraaviin kohtiin:

Miten järjestelmässänne on toteutettu seuraavat toiminnot?

  1. Asianhallinta (mm. työnkulut, sähköinen allekirjoitus/-hyväksyntä, viranhaltijapäätökset, sähke2-sertifiointi)
  2. Asiakirjahallinta
  3. Tiedonohjauspalvelu
  4. Arkistointipalvelu
  5. Raportit ja haut
  6. Julkaisu
  7. Kokoushallinta
  8. Liittymät muihin järjestelmiin / integraatiot
  9. Käytettävyys
  10. Sopimushallinta
  11. Sähköinen kokouspalvelu
  12. Sähköinen asiointi / integraatiot sähköiseen asiointiin
  13. Yhteystietorekisteri
  14. Tietoturva
  15. Tietosuoja ja GDPR
  16. Tunnistautuminen sekä käyttöoikeudet (ml. federaatiot)
  17. Asianhallintajärjestelmän toimintojen modulaarinen käyttömahdollisuus
  18. Tekninen alusta

Muut

  1. Toimittajan näkemys järjestelmän skaalautumisesta useiden maakuntien omiin organisaatioinstansseihin.
  2. Toimittajan referenssit laajoista asianhallintajärjestelmien toimituksista
  3. Kyvykkyys ja resurssit useiden samanaikaisten käyttöönottoprojektien toimittamiseen.

Yhteydenotot ja ajankohdan sopiminen:

Projektipäällikkö Kimmo Vuotila
kimmo.vuotila(a)vimana.fi
050 350 9511