Suoraan sisältöön

Ajankohtaista

Etelä-Pohjanmaalla rakennetaan yhdessä kestävää ratkaisua tietojärjestelmien viestintään 

Etelä-Pohjanmaan alueella on suunniteltu ja kehitetty keskitetty ratkaisu viestien välitykseen tietojärjestelmien kesken. Ratkaisu mahdollistaa eri palveluita tarjoaville toimijoille yhteisen tiedonvälityskanavan keskitettyihin viestipalveluihin – esimerkiksi kansalliseen Suomi.fi Viestit –palveluun.

Lue lisää "Etelä-Pohjanmaalla rakennetaan yhdessä kestävää ratkaisua tietojärjestelmien viestintään "
Strategiaan panostaminen auttaa ohjaamaan veroeurojen käyttöä

Partnerimme Deloitte on tukenut Vimanaa strategiatyössä ja auttanut yhtiötä kirkastamaan sen pitkän aikavälin strategiaa. Tässä Deloitten julkaisemassa Case Study -jutussa kerrotaan työn etenemisestä. Roolin kirkastaminen strategiatyön tavoitteena Maakuntauudistuksen tavoitteena on luoda Suomeen moderni ja tehokas julkinen hallinto. Valtiovarainministeriön alaisuudessa toimivan Vimanan tehtävänä on rakentaa maakuntien menestystä digitaalisilla palveluilla. Kesällä 2017 perustettu Vimana on uusi toimija täysin […]

Lue lisää "Strategiaan panostaminen auttaa ohjaamaan veroeurojen käyttöä"
Vimana kutsuu IT-toimittajia markkinavuoropuhelutilaisuuteen 6.2.2019

Kutsumme kiinnostuneita IT-toimittajia markkinavuoropuhelutilaisuuteen 6.2.2019 klo. 9–11. Vimana tuottaa ja tarjoaa maakunnille asiantuntija- ja kehityspalveluita sekä hankkii tarvittavia ratkaisuja markkinoilta ja yhteistyökumppaneilta. Hankinnan kohteena on maakuntien järjestämistoimintaa tukeva asiakkuudenhallinnan työkalu. Tavoitteena on hankkia maakuntien käyttöön alustaratkaisu, joka hyödyntää maakuntien eri substanssijärjestelmien asiakastietovarantoja siten, että hallinnon asiakkaan palvelupolut toteutuvat mahdollisimman saumattomasti ja toimijariippumattomasti. Tilaisuus järjestetään osoitteessa Energiakatu […]

Lue lisää "Vimana kutsuu IT-toimittajia markkinavuoropuhelutilaisuuteen 6.2.2019"
Vimanan asiakkuudenhallinnan hanke haluaa nostaa asiakkaan keskiöön digitalisaation keinoin

Vimanan vetämän asiakkuudenhallinnan (CRM) hankkeen esiselvitys on valmistunut. Loppuraportti asettaa hankkeen tavoitteet ja tiekartan etenemiselle. Lyhyen aikavälin tavoitteena on asiakkuudenhallinnan työkalu, joka täyttää maakuntien järjestämistehtävän perustarpeet maakuntien käynnistyessä vuonna 2021. Pidemmän aikavälin visiona on tehdä julkishallinnon näkökulmasta täysin uudenlainen, kokonaisvaltainen asiakkuudenhallinnan alustaratkaisu, joka nostaa asiakkaan saumattoman asioinnin keskiöön. Hankkeen projektipäällikkö Tapani Parviaisen mukaan haasteeseen tartutaan monella tavalla haastavasta […]

Lue lisää "Vimanan asiakkuudenhallinnan hanke haluaa nostaa asiakkaan keskiöön digitalisaation keinoin"